maanantai 6. toukokuuta 2013

Still alive!

Eli elossa ollaan vaikkei blogin puolella musta olekkaan mitään kuulunut. Oon vaan ollut superväsynyt ja aika on mennyt kaikkeen muuhun kun koneella istumiseen! Mun oli tarkotus tehdä postausta Turkista, mutta siellä olleilla koneilla ei tuntunut mikään onnistuvan. Eli saavuttiin takasin Porin lentokentälle n. Klo 11:30 perjantai aamupäivällä, ja hyi hitto miten kylmä täällä onkaan! Viikonloppu lähti väsymyksestä huolimatta kivasti käyntiin kun poikaystävä tuli tänne mun luo. Istuttiin perjantaina iltaa kavereiden kanssa jääkiekkoa katsellen, mä kyllä nukahdin keskenkaiken muutman kerran! Lauantaina me sit suunnattiin syömään maailman mahtavimmat salaatit ja katsastamaan Iron Man 3. Oli mun makuun ihan hyvä leffa, muttei missään nimessä parempi kun edeltäjänsä!

Mulla olis nyt tarkotus tehdä postausta kynsijutuista, turkin matkasta ja ostoksista mitä siellä tein. Se meni vähän niin että tuliaisia jäi käteen enemmän kun hankintoja itselle :D tahtoisin tosiaan postailla vaikka heti näistä jutuista, mutta mulla ei yksinkertaisesti aika riitä näiden kaikkien toteuttamiseen tällä viikolla. Hiljaisuus siis jatkuu sillä huomenna oon menossa katsastamaan kaverin uutta kämppää ja ylihuomenna lähden raisioon. Perjantaina mulla onkin sitten ne pääsykokeet, wish me luck ;)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.