tiistai 23. huhtikuuta 2013

Ensimmäinen Haaste



Avaimet Unelmiini Anniina haastoi mut tälläseen aika kivaan juttuun ;)

- Vastaa viiteen kysymykseen
- Keksi sitten seuraavat viisi kysymystä
- Haasta niihin muutamia bloggaajia

Kysymyksiä minulle:


1. Ketä on sun inspiraatio/ihailun kohde? - Vaikea vastata, tyylissä ehkei kukaan tietty.. Mutta ihan ylipäätään ihailen positiivisia ja onnellisia ihmisiä, koska siihen pyrin itsekkin.

2. Hetki, jota et ikinä halua unohtaa? - On aika monia hetkiä joita en missään tapauksessa halua unohtaa, mut tähän vois heittää aika kliseisesti että sitä hetkeä kun tapasin nykyisen poikaystäväni, musta se ilta ja yö oli ihan täydellinen. Ja ilman sitä mä en olis tällänen kun nyt oon.

3. Mitä laukustasi löytyy aina? - Tupakat. Lompakon saatan tarkoituksella jättää kotiin, eikä mulla oikeen oo muuta välttämätöntä kun lompakko, tupakat ja puhelin, joka sekin kulkee taskussa..

4. Mikä piirre/tapa/asia sua ärsyttää eniten ihmisessä? - Voi jeesus näitä on monta. Mua ärsyttää leijuminen ja sellanen vertailu muihin ihmisiin esim "kato sain tälläsen ja tälläsii kymmenen, sul ei vissiin oo yhtäkään?" Ja tietenkin kaksnaamaisuus ja valehtelu. Siinä määrin oon kyllä itsekkin kaksnaamanen että jos joku ihminen ärsyttää mua niin varmasti avaudun jollekkin, mutta kerron kyllä yleensä henkilölle itselleenkin että nyt kiehuu.

5. Asia joka tuo paljon iloa elämääsi? (esim. harrastus) - Shoppailu! En taida edes tuntea ketään yhtä materialismionnellista kuin mä. Mut pakko kyllä sanoa et edes se ei aina tuo nii paljoa iloa kun perhe, poikaystävät & ystävät

Kysymykset haastetuille:

1. Tärkein tavarasi?
2. Oudoin tapasi?
3. Hassuin muisto ala-asteelta ja ylä-asteelta?
4. Hyppäisitkö benjihypyn? Entä laskuvarjohypyn?
5. Jos saisit valita ammattisi ilman että joutuisit opiskelemaan päivääkään, mikä se olisi?

Haastan tähän itse Klipsiworldin ihanan Vilman sekä De La Levun Charloten !

1 kommentti:

  1. ite oot ihana! teen tän siinä samassa rykäisyssä ku kaikki muutki rästissä olevat 100 haastetta :'D

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.