maanantai 13. toukokuuta 2013

Black Black Black

Oon vaikka miten kauan katsellut kun kaikki kynsiteknikot ja harrastelijat tekevät toinen toistaan upeampia mustia kynsiä, päätin jo muutama viikko sitten että tänä keväänä mä vielä teen mustat kynnet niin hyvin kun vain osaan! Ja mähän tein, kuten aiemmin tänään jo kerroin, mun kynnet kaipasivat kipeästi huoltoa.. 





Siinä ne nyt on! Ihkaensimmäiset itse tehdyt mustat kynnet. Oon ite tosi tyytyväinen näihin, kerrankin sain smilelinenkin siistiksi ja kunnolla kaartuvaksi! Koska uskon että edes muutamaa ihmistä kiinnostaa mitä tuotteita näissä on käytetty, ajattelin tehdä listan.
¨
1. aluksi Mereneid primer & Mereneid no lines
2. Naion cover pink natural beige akryyli
3. Mereneid musta värigeeli
4. Mereneid ultimate builder gel+mixglitter
5. Sina top coat



12 kommenttia:

  1. todella upeat! :)

    -lotta

    VastaaPoista
  2. Vähän turhan pitkäks oot jatkanu noi kynsipetis mun makuun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. makuasia ;)! musta nää on täydelliset, ja kaikkia ei aina voi miellyttää!

      Poista
  3. Nää on niiiin siistit!!! Miten kauan oot tehny kynsiä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oiii kiittii! :) oon tehny varmaan kaks vuotta kynsiä mut kunnon kamat ostin viimevuonna, tosin sillonki tein aika harvakseltaan noita eli en mä vielä oo mikään pro, ehkä joskus sit :)

      Poista
  4. Sain niistä sun pinkeistä kynsistä ihan sikana inspistä! Ite sain just käsiini neonkeltasen ja -pinkin :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeee hyvä! :) linkkaa tänne sit kuva valmiista kynsistä!

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.