maanantai 13. toukokuuta 2013

Neon pinkit kynnet

Aikaisemmassa kynsipostauksessa näkyykin, että olin Turkin matkalle tehnyt lomakynnet. Jokainen kynsi oli erivärinen ja erilaiset koristeet. Mulle kuitenkin saapui postissa Mimaxin paketti, josta paljastui neonpinkki värigeeli, kaksi mixglitter purkkia & yksi turkoosi holo glitteri. Varsinkin värigeeli houkutteli mua senverran paljon, että oli pakko nopeasti huoltaa kynnet ennen matkaa. Heti huollon jälkeen mä oon ottanut kynsistä vain yhden tosi huonolaatuisen kuvan puhelimella, joten päätin tänään (n. 2-3vk huollosta) ottaa kuvaa kynsistä ja niiden nykyisestä tilasta. 

Aika järkyttävät kasvurajat alkaa jo olemaan. Kynnet on muutenkin ruokottoman näköset kaiken sen merivedessä ja hiekassa loikoilun jäljiltä. Näistä nyt kuitenkin vielä näkee että kuinka ihana toi pinkki värigeeli on! Mulla on vähän huonoja kokemuksia värigeeleistä, yleensä ne eivät ole hirmu pigmenttisiä tai kovetu kunnolla, mutta tätä riitti ohut kerros ja täten geeli kovettuikin hyvin. Ainut miinus on pakko antaa purkista. Jokainen joka värigeeleillä on tehnyt, tietää että jotkut niistä ovat hyviä kiipeämään purkista ulos. Tää neonpinkki osottautui ihan mestariksi siinä, vaikka teinkin purkin kanteen vaan pienen viillon että sivellin mahtui juuri ja juuri sisälle. 


Tältä se nyt näyttää :( Purkki on ollut kuivassa, varjossa ja pystyasennossa, mutta mikään ei näytä tehoavan tohon kuohuamiseen. Jos jollain on vinkkejä tän estämiseksi, mulle saa kertoa. Muuten olin Mimaxin tilaukseen supertyytyväinen. Sain siis mahdollisuuden valita heidän tuotteistaan muutamanan, ja paketti olikin perillä ihan muutamassa päivässä. Värigeelin lisäksi siis tuli muutama glitter, joita pääsenkin heti tällä viikolla testaamaan kun kynteni huollan. Silloin on tulossa mustaa terävää mantelia, turkoosilla mixglitterillä höystettynä. Glittereistä on siis tulossa lisää infoa ihan lähiaikoina. 



4 kommenttia:

  1. Mul ois semmosta kysyttävää, et onko uv päällyslakka pakollinen, kun tekee geelikynsiä? Riittääkö ne perus 3geeliä johon kuulu valkoinen, vaaleanpunainen ja läpinäkyvä? siis jos geeleistä puhutaan.
    apua tarvitaan! :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no tietenkin se olis hyvä olla, mut sen voi korvata läpinäkyvällä kynsilakallakin :)

      Poista
  2. ois kiva jos tekisit sellasen postauksen mis on sellane kuvakollaasi kaikista erilaisista kynsistä mitä oot tehny ??:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi olla vähän hankalaa tehdä sillä mulla ei ole läheskään puolista kuvia, mutta yritän kuitenkin tehdä :)

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.