maanantai 27. toukokuuta 2013

Materialismionnellisuutta

Viikonloppu meni kivoissa merkeissä Uudenkaupungin lähistöllä olevalla mökillä. Oli ihan mahtavat ilmat ja hyvää seuraa. Viikonloppuun kuului siis rentoutumista, hyvää ruokaa, kalastusta sekä tietenkin mun tulevien synttäreiden juhlimista. Tuliaisena sain ihooni punkin, joka kyllä onneksi huomattiin ja irroitettiin ajoissa. Tästä mökkireissusta kuitenkin lisää seuraavissa postauksissa.

Tänään suuntasin aamulla Poriin lääkärille. Mulla on tosi huonokuntoiset tärykalvot, ja niissä oleviin kuoppiin kertyy sellaista kuivaa ihoa, joka pitää aina kerran vuodessa käydä poistattamassa. En tiedä mitään pahempaa kipua, kuin tuon ihon irroittaminen. Siellä lääkärin "pöydällä" mä sitten kuitenkin jouduin itkien makaamaan noin puolen tunnin ajan. Olin niin surullinen sieltä lähdettyämme, joten päätin että on aika piristää itseäni muutamalla kivalla ostoksella! Mulla ei mielessä ollut mitään erityistä, niinpä suuntasimme mun suosikki kirppikselle, josta olenkin täällä jo aikaisemmin kirjoitellut. Kirppikseltä jäikin sitten ihania juttuja kätöseen. Kun kierros oli tehty, päätimme lähteä kahville. Kuinka ollakkaan viereisestä Prismasta mukaan tarttui hiustenkuivain, kalevalan sormus sekä 18-vuotis nauha. En tiedä miksi sitä nauhaa pitäisi kutsua, se on sellainen kun misseilläkin, pikkuisen erilaisella tekstillä vaan ;)












Kirppis 

Kaulakoru 2e
Rannekoru 1,5e
Toppi 3e
Näiden lisäksi villakangastakki 6e

Prisma 

Hiustenkuivain n. 30e
Synttärinauha n. 7e
Kalevala sormus 66e

Halvalla pääsin siis taas kerran. Tuolta kirppikseltä tein siis taas kerran uskomattomia löytöjä. Esimerkiksi villakangastakkia myytiin viimetalvena 69,90€ Vero Modassa, ja nyt löysin sen 6e hintaisena. Eli kaikki vaan hopihopi Porin superkirppikselle! Näiden tämänpäiväisten ostosten lisäksi odottelen eBaysta tulevaa tilausta. Allaolevat kuvat ovat siis eBayn sivuilta, tuotteet kuvaan sitten myöhemmin kunnolla kunhan ne vaan saapuvat.








6 kommenttia:

  1. Mihin aikaan olit käymässä superissa? :) Pitää joskus nähdä ku tuut taas tänne, asun nykyään ihan keskustassa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm kello tais olla vähän yli 10 :) joo niin pitää!!

      Poista
  2. Tosi kiva toi kaulakoru! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti, mä en yleensä tykkää noin massiivisista mut toi sytytti :P

      Poista
  3. noi guessin korvikset on upeet! paljon ne makso?:) ja kun oot tilannut tuolta ebaysta, niin tuleeko siihen joku tulli maksu ?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Ne eivät vaan ole aidot, ja hintaa taisi olla euron verran. Mulle itselleni ei koskaan ole tullut tullimaksuja tms vaikka olen tilannut kalliita ja isojakin juttuja, joten en usko että tulee!

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.