keskiviikko 29. toukokuuta 2013

HBD

Hyvää synttäriä, nimittäin mulle! Nyt oonkin sit jo iso tyttö. Syntymäpäivää en tänään kummemmin viettänyt, kävimme syömässä ravintolassa äitini & mummini kanssa, ja sieltä menimme vähän ostoksille. Perjantaina kuitenkin synttärien ja koulun lopun kunniaksi me suunnataan kaverin kanssa kohti leffaa sekä Porin yöelämää, saas nähdä mitä ilta tuo tullessaan. Tähän asti olen saanut tosi ihania lahjoja kaikilta, kiitos niistä! 

Eilen siis olimme isäni kanssa porilaisessa Andalucia -ravintolassa. Alkupalaksi mä otin savutomaattikeittoa paahdetulla valkosipulileivällä, oli ihan taivaallista! Pääruuaksi mä sitten valitsin lankkupihvin, eli härän sisäfilettä suurilla kuorellisilla perunalohkoilla, sekä sipuli/sienipedillä. Jälkkäriäkin mun piti ottaa, mutta olin niin täynnä etten olisi jaksanut :(

Tänään me sitten suuntasimme mun lemppari raflaan, Amadoon. Jokainen annos, jonka Amadossa olen tilannut on ollut täyden kympin arvoinen! Tänään me aloitettiin ihan vaan salaattipöydän antimilla, sillä alkupalalistan etanapannut ja sipulikeitot ei oikein miellyttänyt. Pääruuaksi me kaikki tilasille hunajapippurihärkää. Annos on mun suosikki, maistoin tota viime kesänä ensimmäistä kertaa ja se vei mun sydämen! Siis aivan täydellinen annos. Ainoana miinuksena on annoksen koko, todella suuri annos eikä mahaan mahdu murustakaan jälkkäriä ton jälkeen :(


TÄNÄÄN 















EILEN





4 kommenttia:

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.