sunnuntai 19. toukokuuta 2013

New in

Nyt on vihdoin ja viimein kaikki kiireet ohitse. Mulla ei ole tällä viikolla ollut kuin yksi iltapäivä, jolloin oon voinut olla hetken paikoillani. Muuten oonkin kokoajan ollut menossa paikasta toiseen ja puuhannut sitä sun tätä. Oon myös ehtinyt tekemään mahtavia ostoksia sekä nauttimaan aivan ihanista ruuista. On muuten pakko todeta että Porin kahviloiden salaatti ja muut ruokatarjonnat ovat ihan omaa luokkaansa. En ole missään törmännyt yhtä loistaviin paikkoihin. Pelkkää syömistä ei kuitenkaan tähän viikkoon ole kuulunut, nyt on esim. autokoulun osalta muutamat jutut suoritettu sekä koulussa kaikki työt palautettu. Periaatteessa voisin sanoa, että mulla alkaa nyt loma. Vaikka mahtuuhan tähän muutamalle viikollekkin vielä vaikka mitä tehtävää. 

Viikonloppu mulla on mennyt tosi kivasti, käytiin poikaystävän kanssa perjantaina katsomassa Väärät paperit, joka osottautui muuten mahtavaksi leffaksi!  Siitä suunnattiin sit kaverin kämpälle ihan vaan istumaan iltaa. Lauantaina me jännitettiin Suomen peliä, ja saatiin pettyä kyllä pahasti :( Noh aina ei voi voittaa, mutta siitä ei pääse mihinkään että toi peli oli Suomen osalta yhtä sähläämistä. Lauantai kuitenkin jatkui mukavissa merkeissä, koska illalla oli tiedossa lukiolaisille järjestetyt bileet. Meidän ei ensin pitänyt juoda kuin yhdet, mutta 5min ennen kun bussi saapui meitä hakemaan, päätin ostaa muutaman oluen (mä en IKINÄ juo kaljaa, kaljaneitsyys on nyt siis menetetty). Ja siitä se idea sitten lähtikin. Mutkien kautta, muutama kymppi köyhempänä ja autokyydillä me sitten kuitenkin selvittiin niihin bileisiin. Oli ihan hauska ilta, mutta huomattiin tosiaan kaverin kanssa ettei ollut ihan meidän paikka enään. Päätettiinkin sitten jo 12 jälkeen että on aika suunnata kotiin, grillin kautta tietenkin! Aikamoinen ilta näin jälkeenpäin ajateltuna.. 











3 kommenttia:

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.