maanantai 13. toukokuuta 2013

Kynsiä vuosien varrelta

Okei en ole tehnyt kynsiä vuosia, mutta toi otsikko vaan sattui kuulostamaan mun korvaan hyvältä :D eli kynsiä oon tehnyt noin kaks vuotta, tosin vasta viimevuonna sain hankittua kunnon kamat. Voisi siis sanoa että olen tehnyt kynsiä vuoden. Mulle tuli tänään toive että tekisin kollaasin, hetken epäröin mutta päätin sitten kuitenkin toteuttaa tän. Kuvista osa on ihan viimevuoden alulta, ja ne kynnet on tosi rumaa katsottavaa. Itse näitä kuvia selatessani tajusin kuinka hurjasti oon kehittynyt, on siis aihetta olla ylpeä itsestään! Kuvista kuitenkin puuttuu tosi monet kynnet jotka oon tehnyt, sillä aina ei oo tullut mieleen ottaa kuvia. Noh pitemmittä puheitta, tässä ovat kynnet 2012-2013;



7 kommenttia:

  1. Koska voisit tehdä videopostauksia ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voisin vaikka heti mutta ei ole aihetta josta höpötellä :/

      Poista
    2. Kerro meille videolla jtn itsestäsi :) me ei vie tunneta sua, ni se olis hyvä tapa "tutustuu" :D

      Poista
    3. periaatteessa hyvä idea, mut en aio blogiin lisäillä kuvia itsestäni tai oikeastaan puhua itsestäni eli pidän tän vaan pinnallisena :)

      Poista
  2. Nää kaikki näyttää kyllä ihan törkeen hienoilta =) !!

    VastaaPoista
  3. Kaikki kynnet on ihan älyttömän upeita, tyylikkäitä ja yksinkertasia! ihania! Sun blogi on oikeesti ihan mahtava et oon jo muutamalle kaverille mainostanu et käy ihmeessä lukemassa!! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Itse oon aika kriittinen tekeleitäni kohtaan ja noistakin vain muutamaan oon tyytyväinen :/ oho kiitos mainostuksesta, ite oon myös sun blogia seurannut ja sekin vaikuttaa tosi kivalta!

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.