maanantai 13. toukokuuta 2013

Our home

Viikonloppu meni kivasti, olin perjantaiaamulla soveltuvuuskokeessa Turussa. Vielä en osaa sanoa miten meni, mutta henkilökunnan mukaan kouluun oli 700 hakija ja 100-200 näistä pääsee kouluun. Vähän kyllä jännittää pääsenkö sisään, mutta aika näyttää! Tän soveltuvuuskokeen lisäks mä olin lauantai aamupäivällä Naantalissa työhaastattelussa. Sen saralta asiat meni oikein loistavasti, mä nimittäin sain sen työn!! Olin tästä niiiin iloinen, että heti takaisin Raisioon päästyäni siivosin meidän kämpän lattiasta kattoon. Okei kämppä ei ole vielä MEIDÄN, vaan pelkästään poikaystäväni, mutta heinäkuussa se vihdoin on :) eli nyt on muutama kuva sieltäkin teille näytettävänä.















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.