tiistai 16. huhtikuuta 2013

Meikkipussin sisältöä

Otsikko kertookin jo oleellisen, tulossa siis meikit joita käytän. Mun arkimeikkiin kuuluu yleensä peitevoide tummille silmänalusille, eyeliner, kulmakynä & tekoripset, jos niitä nyt meikiksi voi edes kutsua. Oon käyttäny ripsiä muistaakseni 7-luokalta asti, sen jälkeen olen ollut yhteensä ehkä 30 päivää ilman niitä? :D laitan siis ripset joka ikinen päivä kouluun mennessäni, saatan olla vähän turhamainen mutta en voi tälle tavalle mitään, sillä oon niin tottunut. Nyt oon onneksi hieman pystynyt olemaan ilman ripsiäkin julkisella paikalla, vaikka onhan se outoa! Mulla on sinänsä ihan hyvä iho, eli ei mitään näppyjä tai muitakaan epäpuhtauksia. Ainut juttu mikä nassussa häiritsee on pisamat, silmänaluset ja pari arpea.. Jos joku joskus keksii tavan jolla pisamat vois poistaa niin mulle saa sit heti kertoa! 

Tässä esiteltyjen meikkien lisäks on vielä eyelinerit, kajalit, kulmakynät, huulipunat, huulikiillot & poskipunat, en kuitenkaan kokenut tarpeelliseski esitellä niitä koska vain kulmakynä on niistä yleisimmin käytössä :) 


Pari pohjustusvoidetta, joita kylläkin käytän aika harvoin.. pohjustusvoiteen tilalla mulla on yleensä kosteusvoidetta. Toi Maybellinen anti age on muuten paras pohjustusvoide ikinä! ;)



"Muutama" meikkivoide.. tässä ei edes ole kaikki ;D! mulla on meikkivoiteita monessa eri sävyssä, koska mun ihonsävy vaihtelee sen mukaan kuinka usein jaksan läträtä itseruskettavalla. Tällä hetkellä näistä ehdottomia suosikkeja on noi Make Up Storen paletit sekä Inglotin meikkivoidepuuteripeitevoide trio, tossa on siis kaikki kolme samassa, ihan täydellinen löytö! 





Mun rakkaudet, näiden avulla jokaikinen päivä pelastuu! lemppari on näistä MACin ihan super hyvä peitevoide, tarkotettu tummille silmän alusille eli peittämään sinisyyttä. vaikka pakko myöntää etten oo yli vuoteen ollut varmaan päivääkään ilman tota Dermosilin peitevoidepalettia 

MaxFactorin aurinkopuuteri sekä irtopuuteri, We Care Iconin korostus/hohdeväri




Kaksi perus H&M luomiväripalettia, nää on ihan kivoja vaikkei kovinkaan pigmenttisiä. Enemmän pigmenttiä löytyy noista Maybellinen paleteista, tosin mulle ei hirveesti oo väliä onko pigmenttisiä vaiko ei, sillä käytän luomivärejä tosi harvoin!




Ripsareita käytän tosi harvoin, sillä yläripsiin ei tuu laitettua ollenkaan. Alaripsiin laitan ehkä kerran viikossa tai kahdessa, eli nää on periaatteessa aika turhia.






Tajusin vasta viimevuonna, että oikeilla siveltimillä meikistä tulee nätimpi ja kestävämpi. Noh parempi myöhään kuin ei milloinkaan, nyt oon näihin ihan koukussa :)


Mitä meikkejä ilman te ette voisi elää? löytyikö näistä joku sun omakin lemppari?

2 kommenttia:

  1. Mitä ripsiä käytät? Mistä ostat?

    T. fanttinen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käytin viel hetki sitten seppälän ardellin pisimpiä ripsiä, mut niitä ei myydä enään. Nyt tilaan varmaan seuraavaksi punanaamiolta!

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.