sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Lazy day

Niinkun otsikkokin kertoo, tänään oli aika tylsä päivä. Mut niinhän sunnuntaiden mun mielestä kuuluukin olla. Pyritään poikaystävän kanssa ottamaan sunnuntait rennosti ja viettämään vähän laatuaikaa. Aamulla mä kuitenkin heräilin siinä 7 aikaan ja rakas vaan jatkoi nukkumista, joten mulla oli hyvää aikaa tehdä vaikka mitä! Hoitelin vähän blogiin liittyviä yhteistyöjuttuja ja ehdein tekemään varpaisiin geelikynnet Turkin lomaa varten!



Haha mulla on varmasti maailman rumimmat jalat mutta en usko että kukaan järkyttyy kovin pahasti! :D Eli halusin tollaset raikkaat ja pelkistetyt punaset, lisäsin kuitenkin muutamat timantit peukkuvarpaisiin. Itse oon tosi tyytyväinen näihin ja oonkin koko päivän vaan tuijotellut näitä, pakotin muutkin tuijottamaan!



Sit kun tää yks herra heräili ja sai kahvinsa juotua, alettiin katsomaan leffaa ja ihan vaan löhöiltiin. Meil on kuitenkin tapana aina vähän herkutella, ja rakastetaan molemmat ihan älyttömästi hyvää lihaa. Kuinka ollakkaan isäni oli tuonut Tallinnasta melkein kilon verran pihvejä ja saatiin ne sit meille herkuteltavaks. Ollaan saatu tota lihaa ennenkin, ja voin rehellisesti sanoa että on parasta lihaa mitä oon eläissäni syönyt, ykskään kaupasta ostettu pihvi tai lihanpala ei tuu ikinä voittamaan näitä.



Oli pakko viel laittaa erikseen kuva tost maustevoin määrästä! Grillimaustevoita ei vaan voi vastustaa.. ;)

Masut täynnä sit kömmittiin takasin sängynpohjalle ja alettiin kattomaan toista leffaa. Kävi kuitenkin niin hassusti että mä vähän nukahdin kesken leffan ja otin melkein kahden tunnin päikkärit. Mulla käy aina niin et jos otan päiväunet niin oon koko loppupäivän älyttömän väsynyt enkä kykene tekemään mitään. Nyt kun toi mieskin lähti takas Raisioon niin mun ei onneks edes tarvii tehdä mitään, voin vaan hengailla ja mennä pian nukkumaan ! 

Toivottavasti teillä kaikilla on ollut kiva viikonloppu, palaillaan huomenna uuden postauksen parissa!

4 kommenttia:

  1. aww, noi sunnuntait kuuostaa ihan mun ja poikaystävän sunnuntailta :D haha

    VastaaPoista
  2. Miten sait järjestettyä tuon yhteistyön MiMaxin kanssa?

    VastaaPoista
  3. Ihan samalla tavalla se järjestyi kun mikä tahansa muukin yhteistyö, yhteydenotolla sähköpostitse.

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.