perjantai 19. huhtikuuta 2013

My Room +eilisen ostoksia

Aattelin tehdä teille pienen postauksen mun huoneesta täällä Satakunnassa. Halusin ensin tehdä vaan mun ja mun poikaystävän kämpästä mut pääsen siellä käymään vasta kolmen viikon päästä, sillä meidän Turkin matka osuu "ikävästi" tohon väliin! Mutta sellaistakin on sitten luvassa jahka Turkista kotiudun.

Mun huoneesta voisin kertoa ensin vähän, eli mun huone on mun ja äidin asunnon alimmassa kerroksessa, mulla ei siis ole ovea tms vaan koko kerros. Tosta saa sellaisen käsityksen et mulla on valtava huone tai tila mutta ei oo, mun huone on oikeesti tarkoitettu takkahuoneeksi ja alakerrassa ei ole kun sauna, kylppäri ja tää mun huone. Mä pidän tästä mun huoneesta toooodella paljon, oon saanut sen sisustettua just sellaseks kun tahdonkin!


Elikkä joo, tältä näyttää kun seisoo tossa mun huoneen oviaukolla, eli ei siis mikään suuri huone!

 Vähän toisestakin kuvakulmasta


 Aattelin esitellä täs samalla näitä mun huoneen lempparijuttuja, ehdottomasti ykkönen on toi ihana Pentikin lamppu! Mulla on toinen samanlainen myös Raision kodissa, sain sen lahjaksi poikaystävältä hetki sitten. Oon myös ihan rakastunut noihin lasipurkkeihin, ne on kai tarkoitettu karkeille mutta mulla niissä säilyy korut ja kellot.




 Lasipurkit jatkuuu...



Hyllyn päällä on tollasta peruskrääsää.. Toi musta kynttilänjalka on monen vuoden takainen lahja yhdeltä mun parhaista kavereista ja sillä on mulle oikeesti tunnearvoo!


Tää kuva nyt on periaatteessa aika turha, mut musta toi kello on jotenkin niin ihana :) pakko saada tollainen hopea, jos joku tietää mistä niitä löytyis niin mulle voi vinkata!!

Sitten vähän niitä ostoksia.. Tosiaan lähdettiin mun poikaystävän ja yhden kaverin kanssa ajamaan kohti Poria, napattiin muutama muu kaveri kyytiin myös ja suunnattiin Porin Superkirppikselle! satun aina tekemään sieltä aikamoisia löytöjä, kuten tälläkin kertaa.

 Ihan ensin mun silmään iskeyty tällänen laukku. Oon vähän laukkufriikki ja tää oli rakkautta ensisilmäyksellä, haha!


 Tän laukun yksityiskohdat on mun mielestä niiin upeat. Todella yksinkertaiset mutta silti kauniit. Olin ensin varma että laukulla olisi hintaa about 15-20e, mutta toisin kävi, laukku maksoi 2e! Eli tää oli todellakin aikamoinen löytö.


Seuraavaks löysin tälläsen ihanan kevyen paidan, voin niin kuvitella tän kesällä kaikkien asujen kanssa. Täyttä rakkautta siis tämäkin. Hintaa paidalla oli 3e, ei siis ollenkaan paha ;) Sori muuten huonosta kuvasta, kaikki mun hovikuvaajat nukkuu vielä joten piti itse yrittää ottaa edes jonkinlaista kuvaa..

Kirppikseltä me sit suunnatiin Porin keskustaan. Oon tosi kauan metsästänyt sopivan kokoista meikkipussia, kaikki on joko liian pieniä tai liian suuria. Nyt kuitenkin löysin H&M:ltä tosi kivan kokosen meikkipussin. Puoletkaan mun meikeistä ei sit kuitenkaan mahtunut sinne, mut ihan passeli toi on vaikka sinne Turkkiin mukaan kun ei tarvii heittää naamaan niin montaa eri tököttiä. Olen myös aika varma että Turkista löydän uuden meikkipussin, eli tämä kyllä kelpaa siihen asti.


Eli tällänen pronssinen, aika perus, tos on kuitenki kivaa se et toi pinta kimaltelee. Se ei kyllä näy täs kuvassa.. Hintaa tolla oli vitosen verran, eli eipä ollut kallis tämäkään!

Kun meikkipussi oli löytynyt niin suunnattiin porukalla leffaan, meitä oli matkassa neljä pariskuntaa! Leffana oli Scary Movie 5, joka mun mielestä oli aika laimee. Muut kuitenkin tykkäsivät eli ehkä mä en sit vaan oo tarpeeks huumorintajuinen. Mä vihaan kaikkee hömppäkomediaa, ja toi oli just sitä itseään. Noh olihan siinä muutama munkin mielestä hauskakin kohta, mut eipä mulla tylsää tullut kun seura oli niin mahtava :)

4 kommenttia:

  1. Sulla on kyl ihan söpö huone :) Toi kynttilänjalka iski heti silmään ja noi pussilakanat tuo kivasti väriä tonne mustavalkoisuuteen.

    ps. sitkun ehdit niin otatko asetuksista pois ton sanavahvistuksen eli ''todista ettet ole robotti'' -homman :D

    VastaaPoista
  2. Sulla on kivanolonen blogi! :) Voisin jäädä seurailee! :)

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.