torstai 18. huhtikuuta 2013

Rainy Day

Hyh mikä ilma tuolla on, vettä tulee taivaan täydeltä ja muutenkin on ihan harmaata. En tiiä voinko vihata mitään enempää kuin vesisadetta ja kylmyyttä. Vaikee kuvitella että parin viikon päästä on jo vappu, ja edelleen on näin kylmä ja muutenkin suoraansanottuna paska ilma. Noh jos jotain hyvää tästä ilmasta tahtoo hakea niin nää sadepäivät on ehdottomasti parhaita ihan normi kotiaskareisiin ja rentoutumiseen! Sadepäivä on siis mahtitilaisuus tehdä vaikka suursiivous, mutta itselläni se aika menee kaikkeen muuhun kuin siivoamiseen. Tänään oon siis ottanut vaan rennosti, makaillut sohvalla, syönyt hyvää ruokaa & viettänyt laatuaikaa äitini kanssa. Käytiin myös katsomassa mun isoäitiä sairaalalla ja sit kaupassa hakemassa mulle sadepäivän lohtuevästä. Keksin aina hyvän syyn ostaa herkkuja.. ;) pahoitteluni kuvien laadusta, kamera oli latauksessa ja otin kuvat iphonella..



Eli tällästä herkkua on luvassa tälle illalle. Näiden lisäks päätin mennä vielä saunaan sekä illemmalle ostin mozzarellapuikkoja, namnam.

Nää herkut ei kuitenkaan ole tän päivän ainut positiivinen juttu nimittäin mulle tuli kutsu koulun valintakokeisiin, olin eilen jo ihan paniikissa kun luin facebookista kuinka muille oli kutsuja tipahdellut postilaatikkoon mutta omaani ei näkynyt, noh vihdoin se tuli ja olen eeerittäin onnellinen ! :)




Ja pikku loppukevennys...


6 kommenttia:

  1. Oon sun kaa ihan samaa mieltä, kauhee ilma ulkona! Oikeesti, hyivittu! Tulis jo lämmin kesä :o <3
    Mut oot nätti, ja ihana blogi! Jään seurailee!(:

    - Anni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinpä, en malttais odottaa et ois kesä :) kiitos!

      Poista
  2. Joko sä kirjotat lukiosta? Vai onks toi joku ammattikoulu tms? :)Ois kiva tietää mitä hait opiskelemaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. olisin kirjottanut tänäsyksynä ja ensivuoden keväällä jos olisin jatkanut lukiota, mut nyt vaihdan ammattikouluun :) kerron täällä myöhemmin minne hain, jos käy niin että pääsen sisään!

      Poista
  3. sweeter after difficutties?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en ihan ymmärtänyt kommenttia tai sen pointtia, ja se on difficulties ei difficutties. suomeksi suloisempi vaikeuksien jälkeen.

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.