maanantai 24. kesäkuuta 2013

Kynsihöpinää

Heippa pitkästä aikaa! Nyt olis aika tehdä yhteistyöpostausta Sannatara Nail Artin kanssa. Tämän kuun lahjakortilla tilasin heiltä aivan ihanan mustan akryylipuuterin, joka osoittautui täydeksi rakkaudeksi! Olen kuullut värillisistä akryylipuutereista vähän huonoa, jotkut kovettuvat heti ja toiset eivät ollenkaan. Tämä pikkuinen purkki on kyllä poikkeus, levittyy täydellisesti & kovettuu ihan normaalisti. 


Olen ollut lähes koko kesän ilman kynsiä, sillä aika ei yksinkertaisesti ole riittänyt niiden tekemiseen. Toinen syy kynnettömyyteen on ensiviikon maanantaina alkava duuni Naantalin Kylpylässä, en nimittäin ole varma saako siellä pitää rakennekynsiä. Mä kuitenkin päätin ottaa tänään riskin ja väkertää ihan perus kynnet. Ensin ideana oli normaali ranskalainen manikyyri ilman mitään blingejä, mutta sitten muistin tuon mustan akryylin.. Idea pysyi muuten samana, mutta nimettömät saivat valkoisen ranskiksen tilalle mustaa ja muutaman timantin! Itse oon kynsiini erittäin tyytyväinen, yksinkertaiset, mutta kauniit!




Pst.. sain kommenttiboksiini viestiä blogitaukoon liittyen! Te, jotka ette tahdo blogiani tauon takia lukea, voitte lukea muita blogeja. En kirjoita tätä miellyttääkseni ketään tai siksi että monet lukisivat blogiani. Tämä on mulle oma paikka kirjotella mietteitä ja juttuja, ja kirjoitan tänne silloin kun siltä tuntuu. Tosin noin viikon kuluttua kun muutto on tehty ja työt ovat alkaneet, on mulla rutkasti uusia aiheita josta kirjoitella. Joten sinä, joka kommentin kirjoitit voit nyt rauhoittua, "blogiurani" ei ole vielä lähelläkään loppua ! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.